Kurumsal Yapılanma ve Organizasyon Gelişim Danışmanlığı

Şirketlerin Yeniden Yapılandırılması ve Uygulanması Danışmanlık Hizmetleri

(Tüm departmanların yapılandırılması sürecindeki çalışmalar.)

Günümüz küresel rekabet ortamında şirketlerin stratejik hedeflerine ulaşabilmesi için tüm yönetim kademelerindeki  görev, yetki ve sorumlulukların yeniden tanımlanarak sistemin kurulmasını, operasyonel ve taktiksel süreçlerinin organize edilerek etkin ve verimli bir kurumsal yapılanma ile Organizasyonel gelişim sağlanır.

Aile şirketleri, küresel rekabet şartlarında, şirketlerinin stratejik hedeflerine ulaşabilmeleri için tüm yönetim kademelerindeki görev yetki ve sorumlulukları yeniden oluşturmak, sistemin kurulmasını sağlamak, belirlenen amaçlara uygun bir organizasyon, yapısı içerisinde, iş ve görev, yetkinlik tanımlamalarının yazılı hale getirilmesi, iç yönetmeliklerin oluşturulması, yetkilerin ve sorumlulukların belirgin şekle getirilmesi ile farklılaşma sağlamış olacaktır.

Hiç düşündünüz mü?

Analiz yaptınız mı? Şirketimin kurumsallaşmasını nasıl ne şekilde yapabilirim? Nasıl yapacağım? Nasıl başaracağım?

  • Şirketimin durumu nedir? Neredeyim? Ne yapacağım? Şirketimin geleceğini nasıl şekillendireceğim?
  • Şirketimin bugün ki organizasyon yapısı nedir? Gelecekteki kurum stratejimize hizmet edebilecek mi?
  • Organizasyon içerisinde aile bireyleri ile profesyonel yöneticiler uyum içerisinde, verimlilik içerisinde çalışabiliyorlar mı? Şirketimize değer katıyorlar mı?
  • Şirketinizde yetenekli ve profesyonel yöneticileri istihdam edebiliyor musunuz? Sizlerle çalışmak istiyorlar mı?
  • Organizasyon işleyişinizde, şirketinizin satın alma, üretim, planlama, satış sonrası hizmetler, muhasebe, finansman, pazarlama, satış, insan kaynakları diğer departmanlarınızın iş akışlarını, işleyiş süreçleri var mıdır? Uygulamaya, aldınız mı? Etkin çalışıyorlar mı?
  • Şirketiniz hedeflerle yönetim kapsamında mı? Hedefleri belirlediniz mi? Bütçeniz var mı? Uyguluyor musunuz?
  • Şirketinizin stratejik planlaması hazır mı? Gelecekte nerede olmayı planlıyorsunuz? Stratejik hizmetlere ulaşmanız için, performans yönetiminiz, kariyer planlamanız, yetenek, yetki yönetiminiz ve diğer çalışmalarınız uygulanmakta mıdır?
  • Şirkette operasyonel, stratejik iş yönetiminiz hangi aşamadadır? Siz hangisi ile ağırlıklı zaman kaybediyorsunuz?
  • Şirketin kendisine özgü, uygulama genelgeleri, ilke ve yönetim anlayışına yönelik uygulama ilke, kuralları, yaptırımları oluşturuldu mu?
  • Şirketinizin verimli bir toplantı planlaması, yönetimi var mıdır?
  • Şirketinizin verimli bir raporlama sistemi var mıdır? Geleceğinizi ve bugünü raporlarla okuyor ve şirketinize raporlarla yön verebiliyor musunuz?

Çalışmalarımız / Hizmetlerimiz

  • Şirketin Yönetim ve Organizasyon Gelişim Sistem Danışmanlığı. (Stratejik Geleceğin Organizasyonunun Oluşumu.)
  • Şirketin Kurumsallaşmasını Sağlayan İnsan Kaynakları Stratejilerinin ve Gelişimi Danışmanlığı.
  • Şirketin, Değişim Yapılanması ve Yönetim Danışmanlığı.
  • Stratejik Gelişim ve Büyüme, Hedeflerle Yönetim Danışmanlığı.
  • Şirketin İş Süreçlerinin ve Üst Yönetimin Gelişimi Danışmanlığı.
  • Üretim Sistemlerinin Geliştirilmesi Danışmanlığı.
  • Fabrika Sistem Yönetimi Danışmanlığı.
  • İş Süreçleri Yönetimi Danışmanlığı.
  • Tedarik Zinciri Yönetimi Danışmanlığı.
  • Kalite Yönetim Sistemi Danışmanlığı.
  • Pazarlama ve Satış Yönetimi/ Satış Ekibini Geliştirme Danışmanlığı.

            Hizmetlerimiz hakkında daha ayrıntılı bilgi edinmek veya uzmanlarımızdan birinin sizinle irtibata geçmesini istiyorsanız lütfen, bize ulaşın.

×
Merhaba. Bize WhatsApp ile ulaşabilirsiniz.